عاشقانه

عشق

شاعرانه

وقتی من آمدم و دستم را دراز کردم به سویت ٬ گفتی : از قفس چه میدانی؟ گفتم:آزادی - از تنهایی؟ گفتم:همزبانی - از محبت؟ گفتم:عشـــــــــــــق - از دوستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی؟ گفتم : صداقت - از بهـــــــــــــــــــــــــــــــــار؟ گفتم : طراوت - از جدایی؟ گفتم :...... باز هم گفتی جدایی؟ سکوت من تو را شکست و به گریه انداخت.... به چشمانم نگاه کردی و گفتی بگو....... من آغوش به رویت گشودم و گفتم: جدایـــــــــــــــــــــــــــــی هرگــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــز ...... بی تو میمیرم........دوست دارم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,ساعت15:14توسط یاس | |